justinbieberfever

Alla inlägg under november 2011

Av Cornelia - 30 november 2011 13:11

Ska t stockholm i morgon med skolan eller inte hela :P typ tre klasser. Ska på någon ricksda eller var det heter :P. Sedan ska vi gå på stan i typ 3 timmar

Av Cornelia - 25 november 2011 10:03

Jag hade religion och vi hade typ någon tänk uppgift om om vi skulle flytta till något annat land alltså religion och allt och frågan är vad skulle du aldrig vilja mista som vi gör i sverige, och så frågar jesper (lärare) alla vad dom skulle då och då frågar han mig så sa han, du skulle väll aldrig vilja sluta lysna på Justin Bieber :P. ;) ja ba nä såklart inte!!! ;)

Av Cornelia - 21 november 2011 17:50

Är på bild (går på bild som hobby) :P

Av Cornelia - 21 november 2011 00:32

Fy vad jag längtar :( vill se er nuu John och Edward !! <333I Love You guys so Much<33333:(( 2 månader kvar ungefär orkar inte :p <3333

Av Cornelia - 21 november 2011 00:28

Stör mig!!! jag har två hål i varje öra och ett utav de övre hålen är ihop växt ;( har inte haft öronhängen på ett år -.- fast.. det är hål från framsidan till typ hälften av det men sen är det ihop -.- Vet att detta inte vart så intresant men jaja :P

Av Cornelia - 13 november 2011 18:14

(Y) OMGosh ska se JEDWARD :D AAAAHHH!!! *HappyFace*    

25 Januari i Linköping iiiiiihh 


Älskar dom för att dom är sådanna glädje spridare       


Kärlek till en pappersbit kan betyda mycket (A)   








 


                             

JEDHEAD 4-EVER! 


Av Cornelia - 7 november 2011 12:17

Äter någon äcklig fisk i skolan ;/ ska ha håltimme i typ 1h 30min ;PSka igentligen sitta i kiosken hela dagen med en viss Morgan -.-är tydligen inte här verkligen inte skolk ;) så ingen sitter där just nu hoppas att skolrast vakten sitter där ;*

Ovido - Quiz & Flashcards